Thursday, June 16, 2011

seminggu berlalu..

assalamualaikum wbr..
bismillahirrahmanirrahim

bila tengok pada tajuk tu, aiii.. apa erk???.. 
rasanya cuti dah sebulan berlalu..
hihihihi..
ni adalah masa khidmat ana di PASTI
hi4...
pejam celik, pejam celik,,
dah seminggu rupanya mengajor kt sana..

bayangkan jelah, ngajor PASTI kt KG sendiri..
adooooiiii...
terkena ngan pakcik2, abang2 yang slalu wat 'KENAT'
adooooiii... tebalkan muka jelah... .. hi4..<3<3

cikgu, cikgu, cikgu datang lagi x minggu depan??
knp??
cikgu datang erk...
hihihihi..
i love u all my little ... suma anak2ku 31 orang...
memang mantop ah nak kawal dorang..
umo dalam 4&5 tahun.. masa umo ni lah mereka paling cergas..
fuh...
kelas sebelah (6 tahun ) pn slalu mai klas ana nih
nk tau nape??
rahsiaaaa....
hi3...

cikgu3...
i like this situation...
semoga detik ini menjadi pengalaman kedua dalam hidupku..
i'allah cikgu akan bersama kalian sehingga akhir bln 8 ni 
(sbb u cikgu pn dh nk bukak, cikgu pn kna blajar lagi... nanti cikgu datang melawat kalian lagi erk~datang bawak hadiah pd saper2 yang x nakal2..)

p/s : i love u all..
i love u, u love me,, we are happy family..


‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

2 comments:

pengemis cinta~ said...

cikgu2..cikgu ni tomey lar...hehe ^_^

'Ainun Qalbi said...

hihihi... cik ain