Saturday, September 4, 2010

begitu agung nikmatMu Ya Allah




hi4.. hrni ku berada di rumah..:P:)
xterucap rasa kebahagiaan n kegembiraan berada bersama keluarga tercinta.. semalam,3 september, familyku n hasil kerjasama semua penduduk kampung telah berjaya menjalankan satu majlis berbuka puasa di masjid ayahku (masjid at taqwa).. abang2, kakak2 suma balik,, kecuali abangku yang berada di sabah n kakak yang berada di pahang tak dapat balik lagi..hu5.. begitu juga dengan anak saudara sulung yang berada di mesir.. harap2 dia heppi bersama kawan2 di sana.. apa yang paling syukur sekali, apabila mendapat tahu yang semuanya adalah percuma.. lembu. tembikai, khemah, nangka n suma2, adalah hasil sumbangan orang kampung.. hrmm.. memang meriah la semalam..lebih meriah dari kenduri kahwin .... semoga mereka mendapat ganjaran yang besar disisi Allah.. Insyaallah..
penat... itu tidak dapat dinafikan.. tp aku x kisah asalkan kebahagiaan dapat ku miliki.... lagi2 dapat main ngn anak sdara.... layan kerenah diorang.. x cukup tangan nk jaga.. ya la,, yang ni nangis, tetiba baby lain plak nangis,.. adooi,, naik pening kadang2.. yang besar2 plak, main c2, main cni, kejar c2, kejar cni, berterabur rumah.. nk marah.,, mana boleh,, biasa la tu.. budak2,..,, :).. layan jelaaa.. kita pn ambik port skali..,, hi3.. (pakk katakan.)
hrmmm.. hr ni nk berbuka ngn aper erk???
rasa macam nk makan air asam perut lembu jerk.. hrmm.. sdpnyaaa.. tambah2 bila dapat makan ngn mak ayah..:)

‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

No comments: