Thursday, September 2, 2010

selamat pulang ank semua

hr ni, 2 september.. hrmm.. hr terakhir aku kt khar ni.. mlm ni aku dan kawan2 balik ke kampung.. waaa.. bestnyaa x terkata.. semua orang merindui kepulanganku.. hrmmm.. kt\ abg x bgtau agy ni utk ambilku pg esok.. kalau x dapat abg ambilkan, merana la kt bus stop kb tu.. huhuhu
hr ni juga aku buat kerja gila.. hi3.. jahatnya aku.. biasalaaa,, minda dh ktt kg,, jasad jer kt upsi ni.. so, kelas perancis ptg td aku ponteng..:).dh la tadi kawan aku cakap, blajar banyak perkara.. rugi pun ada ni.. tp mana boleh menyesal kn. sesetengah benda jer boleh menyesal... kesian kt pensyarah. hrmm insyaallah balik cuti nanti, aku akan mintak maaf dengan pensyarah tu..
siap kemas2 barang, ptg nanti nkp bazar pulak ngn kawan2.. last makan sama2 kaan,,.. rindu nanti kt dorang.. hrmm.. xperlah,.. nanti boleh mesej.. hs kn masing2 ada.. 
ops.. mlm ni, ada someone nk blanjer kfc..:),.. hi3.. nth kenapa tetiber jerk dia nk blanjer.. dia mngigau kooot..
tp, ap2 pn. rezeki jangan ditolak.. 
n mlm ni nek bas kul 9 malam.. planningnya layan citer you r beautiful.. insyaallah x ganggu penumpang lain.. kami tgk slow2 jerk..:)
ok.. selamat pulang semua..selamat hari raya maaf zahir batin.... 
‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

No comments: