Sunday, July 10, 2011

selamat ulang tahun ke-3

~ya Allah,sekiranya dia dalah milikku,satukanlah hati kami
 sekiranya dia ditakdirkan untukku dan aku ditakdirkan untuknya maka peliharalah kami dengan batas-batas syariat, sekiranya dia bukan ditakdirkan untukku dan aku bukan ditakdirkan untuknya maka jauhilah diriku daripada memikirkannya dan jauhilah dirinya daripada memikirkanku...
semoga kami tetap di dalam redhaMU
amiin ya rabbal 'a~lamin~

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..

syukur kepadamu illahi kerana diberi limpahan rahmatmu YaAllah 
kepada hambamu yang Dhaif ini..

hi9..
kegembiraan dirasai bersama.. alhamdulillah..








tambah2 lagi,, harini due my sis..
i'allah akan bertambahlah bilangan keluargaku n ummat nabi Muhammad S.A.W
baby boy or baby girl?
wait n c..

doa2 semoga dipermudahkan segala2nya..
amiin










p/s: nampak gayanya raya ni kna bagi duit raya cikit2 dah ni sorang2... memandangkan anak buah je ada 38 orang.. adoooii.. pening ucu nya....
ada baiknya kalau ucu ni paksa anak2 buah semua ni bagi duit raya.. syok jugak tu... hi6..
* alhamdulillah kerana ana di kurniakan dalam keluarga besar...
alhamdulillah..

‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

2 comments:

pengemis Cinta~ said...

amin...hehe^_^ nak jugak menyibuk

'Ainun Qalbi said...

hehehehehee... amiiiiiiiiiiiinn