Thursday, December 22, 2011

.::: I really Love them :::.





bismillahirrahmanirrahim..
alhamdulillah..
rasanya sekejap baru kita berjumpa.. tapi..
tengok2...
dah sem 5 kita bersama kan..
even masa sem 1, kita bukanlah 1 kepala...
tetapi bila  masuk sem 3, kita menjadi 1 kepala..
nth kes apa kita boleh bersama..
kan4..
korang tahu x??
saya sangat sayangkan kalian.
walaupun kita kadang2 ada perselisihan faham.
bertekak manja, gaduh2 mesra, rajuk2 tawa
tapi tu adalah lumrah persahabatan..
banyak kenangan sama2 kita ciptakan.
kalau nak di rakamkan, memang x terakam..
..not enough memory in pndrive, hs, comp
tapi..
tersemat kukuh di minda
saya sentiasa mendoakan kebahagiaan kita semua..
touching la pulop..



ni hanya benda yang sekecil2 zarah yang dapat saya kenangkan untuk kalian..
diharap semoga kalian semua bahagia n hepi, gembira, utk terima ni.. 
gantungkan kat hs tau...
GGM tu apa??
hanya kami2 yang mengetahuinya...
jawapan2 lain adalah "bukan nama sebenar"



thanks to cik b sbb sudi ambikkan pic ni..
:)



love yang x berapa nak love



haaa... 
hasilnya...
tapi..
mana agy 4??
4 agy x sekelas ngn saya...
xper3... nanti kita kumpul2.. kita ambikkan pic yer...



ni blog baru ana..
khas utk GA, segmen n nk niaga on9 cikit..
ni saya dah pakat ngn c'moq..
korang nanti pakat2 beli tau..
ahahahahahahaaa..



‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

No comments: