Thursday, June 14, 2012

redha dengan ketentuanNYA





aku hamba yang lemah
aku hamba yang hina
selalu membuatkan insan lain terseksa
iyaa...
terseksa oleh perbuatanku 
oleh perlakuanku
baru ku sedari
bahawa selama ini
aku hanyalah pengganggu dalam hidup mereka
aku sedar
dan
terus aku mengundur diri
semoga mereka sentiasa bahagia
bersama....
semoga dengan kehilanganku ini
menjanjikan mereka lebih bahagia
semoga ikatan yang telah mereka bina
kukuh sehingga akhirnya
tapi, adakah kalian mengerti
bahawa diri ini 
sentiasa menangisi
siang dan malam
dalam sujudMU ya Rabbi
memohon hidayahMU 
semoga persahabatan ini
tetap utuh sehingga ke syurgawi
tapi 
itulah dinamakan ujian hidup
sehinggakan menegurku walaupun sedikit
tidak sudi
Ya Allah, apalah dosa hambaMu
ku cuba untuk melupai
segala2nya yang telah terjadi
walaupun kadang2 bersama mereka, luarannya happy
tapi, hati ini, siapa yang tahu
hanya diri ini yang mengerti..

doaku semoga mereka sentiasa dibawah lembayung rahmatMU Ya Rabbi
setiap saat, setiap detik, ku berdoa untuk mereka
doakan kebahagiaan orang, akan menenangkan hati kita sendiri
ya...benar sekali

sekarang, aku ambil keputusan,
mahukan diri ini
bersendiri
aku yakin,
Engkau sentiasa disampingku
juga 'dia' yang sentiasa menemaniku
yang akan bersatu
dalam jangkaan waktu
.................
memberi semangat untukku
tak lupa juga, keluargaku yang tercinta
Amiin


‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

No comments: