Friday, October 15, 2010

alhamdulillah..




syukur kehadrat Illahi kerana memberikan hambaNya kesempatan untuk bernafas dan merasai kenikmatannya di muka bumi ini lagi.
dah lama rasanya x menulis dalam blog ni.. hi7..
bukannya apa, tp x ingat password.. xlarat nk fikir dh apa pnya password... sampaikan hari ni nth dapat ilham dari mana, sekali cuba jer...,, alhamdulillah,, dapat lagi kembali kepada blogku... minggu lepas, persatuan kami mengadakan majlis sambutan hari raya.. nk tergelak jugak bila teringat kembali.. ya r,. dh 2 zulkaedah.. syawal dah habis,, tp baru jer sambut...hi4..

tp bestlah.. aku kena jaga bahagian pendaftaran,.. xpasal2 ramai jugak knal orang malam tu...orang lain pakai baju raya.,. aku?? lantaklah.. suma baju aku baju raya.. kn3.. hi4...asalkan sopan n menutup aurat...itu yang penting sebenarnya.. ayu gitu.... ni ajk pendaftaran la ni..hi4::


sibuk melayan para pendaftar

time to eat..smile.:)

bestnya tengok kakak-kakak, abang-abang sdg konvo.. teringin nk konvo sekarang. tp blajar lambat abis agy..nth brapa tahun lg ni.. tp sper lah,, dapat p pesta konvo pn dh ok..
rasanya sekarang hidup makin stabil.. ya la,, apa tidaknya,, semua assigment dah beres.. ..semalam paling penat. apa taknya, tengah2hari buat sukaneka kat padang tepi taska..smalam pula buat persembahan untuk pergerakan kreatif  berpeluh2 menari + melombat = xla buat sangat pun.. hi5 ..sketsa france pn dh settle.. berbelit2 lidah nk ingat.. adooi.. .tp xper.lega hati.. cuma tinggal final jer..kecut jugak perut ni  bila terfikirkan final.. ya lah, masa study week nanti kn balik umh,.. paham2 jelah kalau dk umah macamana...... buku nth kemana laaaaaaaa.....tp harap2 cuti ni dapat r study n terbuka hati nk study.. tp stakat ni memag **********...hi8.. shuhada shuhada.. apa nk jadi ni...mak pn dh tau macamana anaknya.. hi4.. tp ni dh sbulan x balik umah. memang teringat gila2 r kt umah.. ayah pn hr2 bertanyakan bila ler ank bongsunya nk balik kg ni.. memang rindu la tu.. :) ..( perasan sendiri ).. 
kiri, kanan, depan belakang.:)


 ish4.. habis kemek bola2 adik2 tuu..


 polis PAKK

selamat maju jaya n menempuh peperiksan.. semoga ceria selalu..

‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

2 comments:

mentari hati said...

kak shu...gmbo c'da x dek pn..huhu

'Ainun Qalbi said...

dh c'da xp mam raya.. mna ada gmbrnya.. hi6