Thursday, December 2, 2010

..:: masih tertanya-tanya :::...

apa nk merapu kt sini erk??
membazir masa jer merapu2 ni..
tp nk jugak.. boring etek..
xtau nk buat apa...
kalau budak study mesti study dah..
tp aku x r.. hi3..
smpaikan housemate suma tanya, paper exm dh abis ker??
(nampak sangat ka aku relax??)
lantaklah.. hi3..
insyaaallah exm bleh jawab..hi8..

lari topik plak.. bkn ni sbnrnya nk bgau,..
aku jz nk gtau y aku masih tertanya2. 
knp yer?? siapa erk?? bila??
masa asyik dk tido, kakak ipar tepon..
sembang2.. kejut gak mula2 naperlah kakak iparku ni rajin sangat call..
jwbnya,, sajer nk test hs baru ( hs dia  rosak hr tu )
(jawapannya boleh diterima lah mula2 tu)
lama gak sembang2,, pasal nkp mlncong kl.. mcm2lah.. 
tetiba dia bwk satu persoalan..
"dh tepon mek belom??"
sbnrnya kakak ipar aku pn tau yang aku akn tepon kt umah hr2..
( dlm mind ni macam2 dh fikir )
hrni blom agy.. tp smalm dh...knp??
"sajer jer tanya.. hihihi"
aku pn malas nk besarkan soalan,,japg owg call ah..

 lepas tu terus aku call mek..
tp xdek ap2 yang dia nk bagitau pn.. adoooiii..
cma dia tnya smpai umh bila nnti balik..
hu2.. insyaallah kalau tiada apa2 musyaqqah, pagi ahd tu smpai ler..
doakan smoga perjalanan selamat n diredhai Allah..
lepas cakap ngn mek, 
aku termenung sendirian..
apa yer??

1000 tanda tanya bermain di fikiran..
taulah kalau "bab tu" mmg best cakap depan2.. tp bagi lah "hint" dulu..
xla anakandamu ini tertanya2.. hu3..
anakmu masih muda lagii..



p/s : salam rindu boo what family n yang jauh di mata..hi8
‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

2 comments:

SuRiaNa MohD RaZaLi said...

ade org nk msuk meminang ke??? hahaha tahniah

'Ainun Qalbi said...

xtau la tu cik su.... macam2 laaa jd ank bongsu yang belom berumahtanggan ni wlaupun dh ber "*****"huhuhu