Thursday, August 25, 2011

detik terakhir...

alhamdulillah.. seinfiniti kesyukuran ana rakamkan buat yang maha Esa..
harini, 25 august @ 25 ramadhan, berakhirnya khidmat ana kat PASTI..
ya Allah,, syukur sangat2 kerana telah memberikan ana
peluang yang sememangnya amat berharga...
bersama anak2, cukup membahagiakan..
mereka anak kecil tanpa dosa sendiri..
tenang hati bila bersama..
tapi apa kan daya..
setiap pertemuan, pasti adanya perpisahan..
itulah sememangnya lumrah alam..




(alamak, pakai tudung ni,, kna marah ni.. xper2..
 pakai g PASTI jer,, sbb budak2 suka sangat tarik2.. )

hari ni juga,, anak2 diberikan duit raya tiap2 orang.. 
seronok jer mereka...
ana??...
saper kata x sebak kan..
3 bulan bersama mereka..
tapi nasib baik dapat control..
ya lah,, xkan cikgu nak nangis depan anak2 kot..
malu r...
cover2 sampai ana terpaksa keluar kelas sekejap..
:)

n ana jugak terkejut apabila cikgu ROSIEDA menghadiahkan something kat ana..
katanya sbg kenang2ngan..
ya ALLAH,, lagi laa terharuu..
huhuhhhuhuhu..
dapat baju raya...



( ni lah kainnya )


huhuhuhu... akhir kalam... mohon maaf buat semua..
andai cikgu tersalah silap...
apa2pn,, janji untuk belajar rajin2,..
pandai baca qiraati..
raya nanti pakat2 datang umah cikgu yer..
alhamdulillah...
cikgu sayang kalian sangat4..

________maafkan ana k.da n moksu n anak2_______

.::. akan sentiasa mengingati kata2 ini .::.
- cikgu2.. saya sayang cikgu
-cikgu2, jadi ma ore nak x??
- cikgu2, umah cikgu kat mana???
-cikgu2.. saya kenal umah cikgu,..
- cikgu2.. saya jumpa cikgu..
-cikgu2.. cikgu dah kawin belom?
jawapannya ...(rahsia)
_ cikgu2, ***********************
- I LOVE U CIKGU -
(banyak agy kata2 mereka... membuatkan ana rindu )



‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

5 comments:

ZWAN SABRI said...

Mesti nanti rindu kan nk layan telatah kanak2 yang comey tu suma.. ;)


MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

suraiya sofia said...

sabar2..blik umah baru nangis kuat2..hehe

suraiya sofia said...

bru nmpak pakai tudung 2...tp comey..k.shu tengok cter korea hk baru x? heartsring..best hero n heroin dia lam cter he's beutiful hero yg ke 2..dlm cter nih dia plak hk kapel puan 2..

'Ainun Qalbi said...

ZWAN SABRI : ahhhh.. memang sangat3 rindu.. huhuu3... tp nasib baik lah.... anak2 sdara pn ramai jugak... :)

'Ainun Qalbi said...

suraiya sofia : huhuh.. semestinya....
eeeeeeeee... tudung tu pakai g sek pasti jer... budak2 kn slalu rukah atas cikgu.. so, kalau pakai tudung lain,, tercabut la....
tudung tu *mak* yang bagi.. :)

blom tengok agy... best ka???.. nak3... citer brapa episod??.. nanti nk copy2 erk..