Monday, August 15, 2011

saranghae

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh
setelah sekian lama sunyi tanya berita..
QA kembali agy dengan senyuman (mmg slama ni senyum sokmo pn )
terkezut x tgk tajuk entry tu??
hi3..
bulan ni, bulan terakhir QA bersama anak2 didik kat PASTI ( pusat asuhan tunas islam )
sedih nk berpisah dengan mereka..
merekalah penawar hatiku evryday..
3 bulan bersama mereka.. singkat jer masa... hrmm..
sooo.. untuk kenang2ngan....
QA sanggup drive ke K.K nk shopping sedikit buah tangan utk semua anak2..
51 orang... 
ni lah yang QA sempat beli..
om kita tengok.. harap2 mereka seronok.. 
:) :)
sempat tanya anak buah ( 8 tahun- "hakim,suka x kalau ucu bagi hadiah gni?? ".
."suka3 "
alhamdulillah,, respond yang baik..
jom kita tengok2..


ni lah semua alat tulis.. senang2 beli yang borong..
murah cikit..
hihihi


sbb nak merdeka jugak,, so pilih pencil colour merdeka...
x dibalut agy sbb x ingat nak beli pembalut..
xper2.. masa masih ada.. 
:)


ni plak separuh dari makanan2..
nak wt mini hamper kat dorang..
:)..


tadaaaaaa... done...
hihihi..
comel x??
nak tambah apa agy erk???


p/s: anak2 cikgu, ustazah.. cikgu harap, kalian ikut apa yang cikgu pesan selalu...
n jangan lupa.... "jemputan" cikgu kalian kena datang tau... 
:) 
‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

6 comments:

pengemis Cinta~ said...

wa.nak jugak.nak jugak.syaye belum terima jemputan lagi cikgi...hehehe;)

'Ainun Qalbi said...

nak ker??? jadi ah student PASTI AL-MUHAMMADI.. boleh?????

hihihi.. nk suh jemput jugak ker???

qamarguyz said...

salam ziarah..
cikgu tak nak jemput kita sekali?..hehE..

memang indah zaman kanak-kanak, selalu dapat hadiah dr cikgu..
masih ingat lagi!

'Ainun Qalbi said...

HIHIHIHI... dialu2kan.. datang la semua2...
a'aaa.... mmg best kan... tiap2 exam dapat hadiah..... mp terinngi,rajin datang sek, macam2... seronok,, walhal hadiahnya sama jer.. buku + alat tulis..

pengemis Cinta~ said...

hehe.da daftar PASTI semalam cikgi..;0

cik shu sayang oii..ada mjlis apa2 ke raya nanti?/tak jemput budak kelas kita ke?naya..;)kiki.

'Ainun Qalbi said...

ya ka dh daftar??? xder naik nama pn dalam senarai tu.. daftar kelas mana erk???.. 4 @ 5 @ 6 tahun??? ka kelas 20an tahun???