Sunday, August 7, 2011

SEGMEN : JOM TAYANG BAJU RAYA..!!

 nk join???click header atas..

belom abis puasa.. dh cakap pasal raya... hi3.. xper2.. tapi ibadah puasa jangan diabaikan yer..
musim skarang smua dk pk pasal raya.. baju x siap agy, duit kecil x tukar agy, kuih x buat agy,, macam2 lah..
tp ni ana blogwalking, terserempak ngn blogger  yang anjur segmen ni..
best jugak..




(click pic utk tumbesaran )

segmen ni dibuat oleh rafinamimi..
ni lah baju raya ana... hi3.. baju ni baju jubah.. ana beli sempena utk persembahan kompang kat kenduri kahwin.. ( baru jer agy)
tema masa tu warna itam putih...
so.. leh wt raya jugak.. sbb baju raya sebenarnya ada dk umah tukang jahit.. 
( angkara malas nak jahit sendiri )hi3..
hrmmmm.. ana suka sangat baju ni.. knp??
sbb baju ni lah antara baju yang ana beli sendiri.. 
nape?? b4 ni xpenah bli ka???
mmg xpenah beli.. semuanya abang2 n kakak2 yang belikan.. 
( baju yang umh tukg jahit pn mrk belikan )
so.. ana rasa ni baju yang special cikit.... hi4..
sbb bli ngn duit sendiri ( biar duit PAMA pun )
untung jadi anak bongsu ni kan5..
jom lah join..pakat tayang baju sendiri.. hik4..




‎(¯`v´¯) `•.¸.•´sekiranya dia ( M.S.A ) ditakdirkan untukku,satukanlah hati-hati kami, permudahkanlah urusan kami ‎(¯`v´¯) `•.¸.•´

4 comments:

PeRmAtA bIrU said...

amboi, pantasnya shu.. hahahah... memang best and rasa satu kepuasankan dapat beli ngan duit sendiri.. hahahha.. anak bongsu memang best..:)

Mrs.Yie said...

anak bongsu?hihi..sama la kita ye..hehe..cantik corak baju raya tu..hari rabu ni keputusan segmen akan keluar..thanks support segmen akak.. :)

CIK PARO! said...

wa..
itam putih..
oke rite..

'Ainun Qalbi said...

PB : hi3.. sama kita kak nilam.... bongsu tp xmanja erk.. hik5..
mr.Y: hi3.. sama2 kak..nanti rabu sy check erk...
CikPARO::) ... tp bkn putih tu.. cam kelabu jer..